تقاضای انجمن لوله و اتصالات پی وی سی/ قیمت های پودر PVC به نیمه اول سال ۹۸ بازگردد

تقاضا اتحادیه لوله و اتصالات
افزایش تحمیلی قیمت پودر پی وی سی از ۱۳ آبان تا ۷ دی ۱۳۹۸ به طورمیانگین ۴۰ درصد بوده و این در حالی است که ممنوعیت افزایش قیمت محصولات نهایی توسط دولت، باعث وارد آمدن زیان های بالا به شرکت های بزرگ و صاحب نام این صنعت شده است.
به گزارش اینپیا ، پس از افزایش های پی در پی و بازی با عرضه پی وی سی، انجمن اقدامات و مکاتبه های زیادی با مدیران نهادهای مربوطه انجام داد.
بر اساس این گزارش در آخرین نامه انجمن خطاب به مولاخواه مدیر صنایع شیمیایی و غیر فلزی سازمان حمایت از مصرف کنندگان درخواست شده است تا به منظور جلوگیری از تضعیف و تعطیلی بیشتر واحد های تولیدی استاندارد و بیکاری قشر عظیمی از نیروهای کار، نسبت به موافقت با افزایش قیمت این کالاها بر اساس ضرایب تاثیر مربوطه، یا مدیریت سریع بازار بورس و بازگشت به قیمت های نیمه اول سال ۹۸ همکاری های لازم را انجام دهد.
جناب آقای مهندس مولاخواه
مدیر کل محترم صنایع شیمیایی و غیرفلزی سازمان حمایت از مصرف کنندگان
با سلام
احتراماً پیرو مکاتبات قبلی و اعتراض شدید این انجمن به افزایش مدام قیمت پودر PVC در بورس، ناشی از عدم عرضه بهنگام این محصول، عدم کنترل در طرف تقاضا و جذب مواد از مسیرهای فروش اعتباری ، به استحضار می رساند میزان افزایش تحمیل شده به تولید کنندگان محصولات تکمیلی PVC در بخش مواد اولیه از تاریخ ۹۸/۰۸/۱۳ تا ۹۸/۱۰/۰۷ ، بطورمتوسط ۴۰ درصد بوده است که کلیه مستندات و نمودار های عرضه و فروش در این مدت به پیوست تقدیم حضور می گردد.
این در حالی است که ممنوعیت افزایش قیمت محصولات نهایی توسط دولت ، از یک طرف باعث وارد آمدن زیان های بالا به شرکتهای بزرگ و صاحب نام این صنعت شده است و از طرف دیگر زمینه را برای سوء استفاده برخی تولید کننده نماها و شرکتهای زیرپله ای در تضییع هرچه بیشتر حقوق مصرف کنندگان این کالاها مساعد کرده است .
شک نداشته باشید که تداوم این شرایط و بی توجهی به افزایش قیمت مواد اولیه منجر به تخریب کامل فعالیت های ۱۰ ساله انجمن در جهت آموزش، استاندارد سازی و کنترل کیفیت محصولات موجود در بازار که با صرف هزینه های کلان برای این انجمن همراه بوده است خواهد شد و زیان اصلی ناشی از این شرایط، غیر از خشکاندن کامل ریشه ی این صنعت در کشور، بطور مستقیم متوجه مصرف کننده نهایی و زیر ساخت های کشور در بخش های مختلف ساختمان، آب و فاضلاب، مخابرات، کشاورزی و …. خواهد شد.
لذا ضمن درخواست از حضرتعالی جهت بررسی دقیق مستندات پیوست و مطالب ارائه شده در بالا خواهشمند است به منظور جلوگیری از تضعیف و تعطیلی بیشتر واحد های تولیدی استاندارد ، بیکاری قشر عظیمی از نیروهای کار و آسیب های اجتماعی ناشی از آن و زیر سوال رفتن اهداف دولت در اشتغال زایی یا حداقل حفظ اشتغال فعلی، همچنین پیشگیری از وارد آمدن آسیب های جدی به زیر ساخت های کشور و مصرف کنندگان این محصولات، نسبت به موافقت با افزایش قیمت این کالاها بر اساس ضرایب تاثیر مربوطه، یا مدیریت سریع بازار بورس و بازگشت به قیمت های نیمه اول سال ۹۸ همکاری های لازم را مبذول فرمایید.
امتیاز دهی به این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
برای دریافت مشاوره، و خرید انواع تینر تنها کافیست با ما در تماس باشید.
👋 سلام؛چطور میتونم کمک کنم؟
این سایت از کوکی ها استفاده می کند تا تجربه بهتری از مرور را به شما ارائه دهد. با مرور این وب سایت، با استفاده ما از کوکی ها موافقت می کنید.